• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Інклюзивна освіта
Височанська ЗОШ І-ІІІ ступенів забезпечує рівний доступ до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами шляхом організації їх навчання у закладі на основі застосування особистісно орієнтованих методів навчання, з урахуванням індивідуальних особливостей їх навчально-пізнавальної діяльності.
Заклад освіти адаптує освітню програму та освітнє середовище відповідно до потреб дітей з особливими освітніми потребами.
Принципи інклюзивної освіти
  • Цінність людини не залежить від її здібностей і досягнень.
  • Кожна людина здатна відчувати і думати.
  • Кожна людина має право на спілкування і на те, щоб бути почутою.
  • Адаптація системи до потреб дитини, а не навпаки.
  • Справжня освіта може здійснюватися тільки в контексті реальних взаємостосунків.
  • Всі люди потребують підтримки і дружби ровесників.
  • Задоволення індивідуальних освітніх потреб кожної дитини.
  • Визнання спроможності до навчання кожної дитини та, відповідно, необхідність створення суспільством відповідних для цього умов.
  • Залучення батьків до навчального процесу дітей як рівноправних партнерів та перших вчителів своїх дітей.
  • Командний підхід у навчанні та вихованні дітей, що передбачає залучення педагогів, батьків та спеціалістів.
  • Складність завдань повинна відповідати здібностям дитини.
  • Рівний доступ до навчання у загальноосвітніх закладах та отримання якісної освіти кожною дитиною.
  • Подолання потенційних бар'єрів в навчанні.
Переваги інклюзивної освіти для дітей з особливими освітніми потребами
  • Завдяки цілеспрямованому спілкуванню з однолітками поліпшується когнітивний, моторний, мовний, соціальний та емоційний розвиток дітей.
  • Ровесники відіграють роль моделей для дітей з особливими освітніми потребами.
  • Оволодіння новими вміннями та навичками відбувається функціонально.
  • Навчання проводиться з орієнтацією на сильні якості, здібності та інтереси дітей.
  • У дітей є можливості для налагодження дружніх стосунків зі здоровими ровесниками й участі у громадському житті.
Переваги інклюзивної освіти для інших дітей
  • Діти вчаться природно сприймати і толерантно ставитися до людських відмінностей.
  • Діти вчаться налагоджувати й підтримувати дружні стосунки з людьми, які відрізняються від них.
  • Діти вчаться співробітництву.
  • Діти вчаться поводитися нестандартно, бути винахідливими, а також співчувати іншим.
Переваги інклюзивної освіти для вчителів
  • Вчителі інклюзивних класів краще розуміють індивідуальні особливості учнів.
  • Вчителі оволодівають різноманітними педагогічними методиками, що дає їм змогу ефективно сприяти розвиткові дітей з урахуванням їхньої індивідуальності.
  • Спеціалісти (медики, педагоги спеціального профілю, інші фахівці) починають сприймати дітей більш цілісно, а також вчаться дивитися на життєві ситуації очима дітей.

ЯК РОЗПОЧАТИ НАВЧАННЯ ДИТИНИ
В ІНКЛЮЗИВНОМУ КЛАСІ?wym-1614854378723

Інклюзивно-ресурсні центри wym-1614854496323
Інклюзивно-ресурсний центр м. Борзниwym-1614854609008
Назва Адреса Контакти Директор
Комунальна установа «Борзнянський інклюзивно-ресурсний центр» Борзнянської районної ради Чернігівської області (Борзнянський ІРЦ) вул. Б. Хмельницького, 3, м. Борзна, Борзнянський р-н 0988489334 borznairc@ukr.net Гненюк Оксана Володимирівна
Кiлькiсть переглядiв: 42

Коментарi